niedziela, 20 stycznia 2013

Kurczak w panierce z krakersów



  • 1 kg fileta z kurczaka
  • 50 dag pikantnych krakersów
  • 20 ml jogurtu naturalnego
  • sos czosnkowy















Dzisiaj jest niedziela, więc chciałam przygotować dla rodziny coś wyjątkwego. Na portalu przepisy.pl znalazłam bardzo fajny przepis na kurczaka. Filety po upieczeniu są, soczyste, mięciutkie i smakują wyśmienicie.


Filety pokroić w paski, przełożyć do miski i zalać jogurtem. Przykryć folią spożywczą i włożyć na 2 godziny do lodówki.
Krakersy drobno pokruszyć (ja użylam paprykowych firmy TUC) i obtoczyć w nich każdy kawałek kurczaka. Ułożyć na dużej blaszce wyłożonej papierem do pieczenia.
Piec około 30 minut w temperaturze 200ºC.

Podawać z sosem czosnkowym. Ja jeszcze dodatkowo do wypełnienia całości zaserwowałam frytki. Pychotka :)


Print Friendly and PDF
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 komentarze:

Olka pisze...

Kurczak w krakersowej panierce był pierwszym moim wpisem na blogu, mam do niego więc sentyment. Jest pycha.

Prześlij komentarz